Wednesday, September 9, 2015

Malu Besar!!! Tak Sampai 100 Orang Sambut Dr Mahathir Di Subang



Tidak tahu nak kata apa, ingatkan Tun Dr Mahathir ini memiliki penyokong tegar yang ramai melimpah ruah.





Al-maklum sahajalah dikatakan seluruh Perkasa dibelakang dan menyokong padu beliau.

Peliknya mana pergi ahli-ahli Perkasa yang dicanangkan seluruh dunia oleh Ibrahim Ali sebelum ini melebehi setengah juta orang ... yang datang ciput tidak sampai 50 orang apa cerita Tok Him!!!!!

Jadi nampak sangat ketika turun ke Bersih sebanyak 2 kali lebih kepada ambil kesempatan kononnya beliau mendapat sokongan ribuan para demonstran yang turun kejalanraya.

Indikator sebenar dan realiti sokongan terhadap Tun Mahathir ialah pagi ini di Lapangan Terbang Subang.

Lebih ramai pengawal keselamatan, jurugambar dan wartawan dari penyokong Tun Mahathir yang hadir pagi ini.

1 comment:

  1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

    ReplyDelete