Saturday, September 19, 2015

Khairudin Ditangkap, Bukti Dia Sudah Dibeli, Umi Boleh Minta Cerai


Menurut laporan media, balaci nombor satu Mahathir, Khairudin Abu Hassan telah ditahan polis sebentar tadi atas dakwaan terlibat dengan komplot untuk cuba menjatuhkan kerajaan secara tidak sah. 

Sudah tentu penahanan ini akan membuka semua cerita mengenai penglibatan Khairudin di dalam komplot menjatuhkan kerajaan secara tidak sah ini.  Paling penting kita mahu tahu ialah, siapa dia yang membayarkan hutang Khairudin setelah dia diisytiharkan bankrap.

Jika ada bukti bahawa orang yang membayar ini salah seorang dari kalangan yang rapat dengan Mahathir, maka nampak sangatlah dia sudah dibeli dan perjuangannya dalam isu 1MDB ini tidak asli seperti yang dikatakan orang.


Oleh yang demikian, isterinya, artis bernama Umie Aida ini bolehlah memulakan proses permohonan cerai sebab dia telah berbai’ah akan meminta cerai sekiranya terdapat bukti kukuh bahawa suaminya telah dibeli dalam isu 1MDB.


Sekalipun ‘pembelian’ ini berlawanan dari yang disangkakan, yang penting disitu, Khairudin sudah dibeli.  Mintaklah cerai, jangan tunggu lama lagi.

4 comments:

  1. Tau pula TAKUT si MuflisBANGKAI ni! Teruskan PDRM - JANGAN dibiaqkan diGERTAK puak BANGKAI mcm. ni! Aku pun HERAN, hidup MEWAH pi Eropahlah sini sana; dan cepatnya BEBAS dari kes BANGKRAP dia! Lagipun, sebab dia pi Eropah tu; kalau disiasat PDRM/SPRM mcm. ni, kononnnya dianiya kerajaan kita; maka Kerajaan JANGAN sekali tunduk pd GERTAKAN si rejim-rejim PENGGANAS Barat-ZIONIS-FFREEMASON! SPRM juga mesti MENYIASAT mcmmana si mat MUFLIS BANGKAI ni dpt. hidup senang lenang?!

    Dan Kem. Luaq mesti buat "COUNTER-ATTACK" dgn. amat AGRESIF, spt. Rusia dan China, yg. takkan benarkan NEGARA BERDAULAT serta pemimpin depa diBULI mana-mana si rejim-rejim Barat/ZIONIS-FREEMASON KEPARAT! Beri AMARAN secara "consistent" dari KEDUTAAN/KEM. LUAQ bahawa NEGARA BERDAULAT kita sama sekali TIDAK akan benaqkan CAMPURTANGAN rejim-rejim PENGGANAS ISrael-Zionis/NATO-Barat dgn- falsafah ‘demokrasi/hak asasi’- SAMPAH depa yg. tak habis-habis MENJAJAH/MEROMPAK Dunia Islam yg. amat kaya minyak/gas- Thorium/Uranium (utk. pembuatan senjata NUKLEAR) serta MEMBUNUH/MEROGOL umat Islam dlm. GENOSID yg. MENINGKAT sewenangnya – termasuk untuk sindiket pemerdagangan ORGAN dan PEDOPHILIA , untuk puak KANIBAL (“Cannibal“) Zionis-Freemason! Tengoklah juga rejim TENTERA Thailand/Myanmar dlm. ASEAN yg. amat PANTANG negara berdaulat depa diJAHANAMKan MUSUH dari luaq melalui EJEN/KULI-tempatan depa!

    Sebab itu patut HARAMKan NGO-NGO TERORIS NDI/NED yg. diTAJA SOROS-CIA/MOSSAD-ISrael, yg. sebenaqnya DALANG utama MENAJA puak TERORIS-TERORIS parti/NGO-NGO DAPBANGKAI/PKRHOMO serta NGO-NGO Barat/ZIONIS-FFREEMASON lain spt. S. Repot, HRWsial; Transparency InternationalKEPARAT (berpusat di Jerman) dan BMFBangkai BABI yg. berpusat di Basel, Swizerland (Basel diKUASAI Jerman - di mana Jerman adalah pusat ISrael-ZIONIS/FREEMASON-no-1 di EU)!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. Ini kah rupanya orang yang lari ikut pintu belakang. Tengok ke gaya pun dah tau kaki belit, perempuan dan pengkianat.

    ReplyDelete
  3. Mami ulas,Allah tu Maha Melihat setiap perbuatan yang tak elok lebih2 lagi nak menjatuhkan pemimpin melalui cara fitnah dan mengadu domba pasti akan Allah tunjukkan jua si kitul tu.Izzah mana ? Dah balik belum? Elok tak perlu balik2 pun tak pe ...ni Melayu komunis biar dia jadi orang yang tak bernegara mcm Alvin tan dan Abdul jalil.mereka ni tak berguna satu sen pun buat negara.hanya tahu memporak perandakan rakyat Msia yang berbilang kaum.Bagus sekarang ada penyakit gila babi.ni Allah nak tunjuk kat cina yang kurang ajar bawa anjing guna troli yang anjing ni pengoror,so lepas ni baru lah pihak Tesco ke pihak KLIA bukak mata ....,Perancangan Allah amat hebat.

    ReplyDelete