Wednesday, September 9, 2015

Kenapa 'Anjing' Dr Mahathir Takut Dengan Siasatan LHDN?


Menurut laporan Free Malaysia Today, bekas Naib Ketua UMNO Bahagian Batu Kawan, telah membuat laporan polis terhadap Ketua Pengarah dan pegawai-pegawai Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) kerana dikatakan menyiasat pendapatan beliau dan isterinya, pelakon Umie Aida. 



Beliau menyifatkan tindakan tersebut sebagai berat sebelah, tidak profesional dan cenderung menyokong kerajaan untuk menindas orang ramai.

Persoalannya dia telah diisytiharkan muflis pada bulan April 2014 dan rumah mewahnya telah dilelong oleh pihak Bank kerana kegagalan menjelaskan hutang.

Namun selepas dia membuat laporan polis terhadap 1MDB, segala hutang piutangnya secara tiba-tiba langsai dan bebas daripada muflis.

Bukankankah itu satu petanda besar bagi LHDN untuk membuka kertas siasatan keatasnya dan meneliti kembali segala pendapatan yang diperolehinya?

Isunya mengapa dia takut untuk disiasat?
 
Bukankah selama ini dia menyalak sebagai pejuang kebenaran?

1 comment:

  1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

    ReplyDelete